SAH!!! Anwar Memang Ada Hubungan Dengan Shamsidar

Posted: 01/14/2011 in Uncategorized

Oleh: Mohd Faizal Mohd Salleh

SUBANG JAYA, 13 Jan – “Saya mempunyai bukti-bukti yang kukuh, di luar jangkaan mereka. Saya mempunyai saksi-saksi yang berkreabiliti bersama-sama bukti-bukti di luar jangkaan mereka.

“Kita akan dedahkan di mahkamah nanti bagaimana teori keji konspirasi Azmin menghalalkan pelakuan isterinya  Shamsidar Taharin dengan insan munafik bernama Anwar Ibrahim,” ujar Umi Hafilda Ali, adik kepada Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dalam satu sidang media di sini, hari ini.

Tambahnya, isu moral yang paling penting kerana insan yang tidak bermoral, baginya tidak layak sebagai pemimpin, bakal pemimpin negara, apatah lagi pemimpin kepada keluarga.

“Saya mencabar Azmin Ali, Shamsidar Taharin, Wan Azizah dan Anwar Ibrahim bersama-sama saya dan Dr Mahathir serta Azizan masuk ke dalam mana-mana masjid untuk bersumpah laknat.

“Saya mencabar Azmin Ali, Shamsidar Taharin, Wan Azizah dan Anwar Ibrahim bersama-sama saya dan Dr Mahathir serta Azizan masuk ke dalam mana-mana masjid untuk bersumpah laknat.

“Saya sudah melakukannya, Saiful sudah melakukan, mengapa Azmin takut bersumpah. Kalau Azmin benar-benar seorang Islam  saya cabar Azmin buktikan apa yang berlaku tahun 1997.

“Saya mempunyai bukti yang kukuh dan tidak keterlaluan jika saya membawa orang-orang kanannya seperti Datuk Nallakaruppan,” ujarnya turut mengakui mempunyai gambar-gambar bukti yang telah beliau serahkan kepada Bukit Aman dalam tahun 1997.

Beliau mengakui, bukan niatnya untuk menganiaya atau menkhinati abangnya sendiri.

Malah kata beliau lagi ibunya sendiri pernah menasihatkannya agar bersabar, namun selepas 13 tahun, beliau melihat Azmin sudah melampau, semakin angkuh hingga sanggup menggadai dan mempertaruhkan maruah Melayu sedangkan dalam masa yang sama Azmin tidak layak bergelar pemimpin untuk sama-sama memimpin parti dan negara.

“Saya akan dedahkan satu-persatu di mahkamah nanti, dan saya mencabar Wan Azizah buat pertama kalinya, jika dia wanita Islam, dia seorang ibu yang baik… tolonglah berkata benar.

“Saya akan dedahkan satu-persatu di mahkamah nanti, dan saya mencabar Wan Azizah buat pertama kalinya, jika dia wanita Islam, dia seorang ibu yang baik… tolonglah berkata benar.

“Saya merayu, saya mewakili berjuta-juta wanita di Malaysia dengan tazimnya agar Wan Azizah mengaku siapakah ‘Anugerah Tuhan’ itu.

“Kita akan heret semua sakti-sakti yang Wan Azizah pernah menangis, pernah bercerita, pernah mengadu hal siapakah suaminya.

“Tapi kenapa kerana kepentingan parti, kenapa kerana kedudukan istimewa yang bakal diperolehi kalau jadi wanita pertama, dia sanggup menghalalkan cara,” tambahnya. -MediaUMNO

 

Leave a Reply

